سخنان بزرگان ، جمله های پند آموز ، نظریات بزرگان

سخنان بزرگان دنیا ، سخنان قصار ، سخنان بزرگان ، جمله های پند آموز ، نظریات بزرگان ، jomalak ، گفته های بزرگان ، گفتارود ، گفته

سخنان بزرگان ، جمله های پند آموز ، نظریات بزرگان

سخنان بزرگان دنیا ، سخنان قصار ، سخنان بزرگان ، جمله های پند آموز ، نظریات بزرگان ، jomalak ، گفته های بزرگان ، گفتارود ، گفته

نفرت از گذشته و نامزدی خراب شده


دختری هستم که نامزد شدم ولی به خاطر خانواده ی نامزدم جدا شدیم .چون اونها من رو شایسته نمیدانستن و این درحالی هست که من از هیچ لحاظی کم نداشتم . من میدونم که هیچ چیز و نباختم در این معادله . اما سرشار از نفرتم . و این نفرت خودم رو اذیت میکنه . الان دوباره دارم ازدواج میکنم چون شرایط خوبی دارم . ولی گاهی اوقات نفرت از کارهایی که با من کردن من رو به اوج میرسونه و باعث میشه که نتونم درست تصمیم بگیرم . حتی نتونم به این گزینه ای که برای ازدواج دارم درست فکر کنم و عشق بورزم . میدونم درست نیست اما ....



پاسخ حکیم ارد بزرگ :

زندگی پیشکشی است ، برای شاد زیستن .  کتاب سرخ - فرگرد شادی - سخن 3

نگران نباشید ، آنچه مهم است تحقیق پیرامون خواستگار جدید است ، اگر همه چیز خوب است بدون یادآوری گذشته به زندگی پیش رو لبخند بزنید . با آغاز زندگی نو ، همه آن گذشته تلخ ، کمرنگ و تبدیل به یک خاطره خواهند شد . کوشش کنید درباره آن رویداد تلخ ، با کسی گفتگو نکنید . به پیشواز شادی ها و مهربانی بروید .



منبع :

http://hakimorodbozorg.7olm.org/t148-topic



برچسب‌ها: نفرت, نفرت از گذشته, چگونه گذشته را فراموش سازم, می خواهم زندگی تازه ایی را آغاز کنم, می ترسم گذشتم آیندمو خراب کنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد